Kdrsnr kızımda ilk üç ay çok halsizlik, iştahsızlık yaşamıştım, ama sonrasında çok sakin güzel bir hamilelik geçirmiştim, şimdi oğluma hamileyim, baştan beri hep sorunlu geçti, beni çok zorluyor, 29. Haftaya geldik ama başıma gelmeyen kalmadı yani ikiside aynı olmuyor gerçekten