Selam kizlar 35 haftalik hamileyim 2. Gebeligim ilki sezeryan oldugu icin buda sezeryan olcak inşALLAH ilkinde kendiliğinden gelişmişti dogum iri bebek olnca sezryana aldilar ama bunda gidip önceden gün almam gerekiyoya kacinci haftaya veriyolar acaba henüz gün konusunda bisey demedi doktor cuma kontrolum var ozman sorcam ama meraklandim bilenler yazabilirmi