Beyzabuglem Melek_moms sizinkidemi 38 + 2 günlük oluyo bana biraz erken gibi geliyor ama yarin konturole gitcem test ne yapılacak demişti doktor ne istiycek bilmiyorum siz yaptirdinizmi
Melek_moms Beyzabuglem evet ben bugün yaptırdim kan tahlili idrar ve PCR verdim evet benimde 38+2 doktor kilosu önemli değil gelişimi tamam ise sorun olmaz kilo iyi birşey değil dedi … Doğunca çok çabuk buyuyorlar mis ve normalmiş
Gamzeakd Melek_moms ayy ne güzelll sağlıkla kavuşun inşallah çok güzel hiç unutamayacağınız güzel anılarla dolu bir doğum olsun 🤲🏻🥰 darısı başımızaaa 🌸
Melek_moms Beyzabuglem sabah yatisini yaptır beni iste dedi 🙂 ama hemogram testim çıkmamis kan pihtilasmis