Merhaba, regl gecikmemin 12.gününde lekelenme sonrasında kanama sonra düşük yaşadım. Doktorum erken dönemde düşük olarak ifade etti yaşadığımı. Şuan kanamanın bitmesini, beta hcg min sıfırlanmasını bekliyorum. Doktor haftaya çağırdı tekrar kendisiyle şuan ayrıntılı konuşamadım o yüzden, aranızda yaşayan var mı diye merak ettim. Sonrasında süreciniz nasıl ilerledi, ne kadar zaman geçti üstünden, ne kadar zaman sonra hamile kaldınız, beta sıfırlandıktan sonra belli bi süre korundunuz mu yoksa bebek için korunmadan devam mı ettiniz? Aranızda yaşayan ya da fikri olan varsa öğrenmek isterim 🙂