Kızlar ilk doğumum çok zordu 18 saat sancıdan sonra bağıra bağıra vakumla oldu çok epidural istedim yapmadılardı şimdi de ikinci doğumum yine üç gün sancı cektim açılmam 2.5 du üç gğn sonra geldim 3 cm olmuş yine aynı şeyleri yaşayacağım nasıl da sancım var doktora dedim ben sezeryan olacağım. Oda dedi ki prenses doğum yapalım katater takıldı sancım kesildi baskı hissediyorum sadece iki saat sonra bir baktılar 6 cm yarım saat sonra 10 cm epiduralle o kadar hızlı açıldı o kadar kolay oldu ki sancıya dayanamazsanız kesinlikle isteyin çok güzel doğum oldu ben bile doğurdum çok post açmıştım kidste çatım dardı bunda da olur mu diye valla vız geldi doğum korkulan gibi değilmiş epiduralle herkese tavsiye ediyorum yaptırma şansınız varsa yaptırın iki buçuk saatte doğurdum onun sayesinde