Emneyldzlrr50 Berin şuan hamileyim tatlım Allahım kucağıma aldırmayı nasip etsin korkuyorum tabiki ama güzel düşünüp güzel olsun inşallah 🙏
mhlady_2021 Berin canım bende 9. Haftamda kanama geçirdim. Hem iki tane kanama alanım vardı hemde adet olur gibi kanamam oldu bir anda içimden fışkırdı ben zaten şok etkisiyle kötü oldum. Doktor iki gün progestan iğne verdi 50 mg. Birde ilk iki gün fitil şeklinde değilde içerek kullan sonra fitil olarak kullan ağızdan daha etkili dedi. . 10 gün boyunca istirahat verdi. Sürekli yattım. Hiç bir iş yapmadım. Annem geldi baktı bana. Parmak boyutunda pıhtı bile düşürmüştüm ben. Çok şükür ki kanama alanı bebek kesesinin altındaymş. Yanlarında olsa düşme ihtimali çok demişti doktor. 10 gün sonraki kontrolde teke düşmüş kanama alanı dedi. Ondada kahverengi lekelenmem gelmişti. Proloton denen progestanın daha ağır iğnesi var üç haftada onu yaptır dedi. Şimdi geçti kanama alanım. O kadar kötü durumdan sağ salim çıktık çok şükür. Yinede dikkat etmek lazım. Çok şükür bebeğimin kesesinde değildi rahmin diğer alanlarında sıkıntı vardı ben o yüzden iyi atlattım
mhlady_2021 Berin bir de canım yediğimiz şeylerden alerjik besinlerden ve cinsel ilişkide karın kasları gerlince oluyormuş. Benim kiviye alerjim vardı. Ama çok değildi sadcee damağım kaşınırdı. Gebelikte yedim ve karnıma aşırı derece de kramp girdi ishal mide bulantısı kaşıntı gözlerde şişme bildiğiniz acillik oldum. İyileştikten sonra da annem tuhaf bir otlu çorba yapmış birde nohutlu. Oda gaz yaptı karnıma yine sancı girdi . Çocuk düşecek gbiydi. Bu iki olaydan sonra da kanamam oldu. Bu tarz alerjik şeyleri yemememiz lazımmış dikkat edin kızlar😔
Berin mhlady_2021 yaa öyle mi ben bunu gercekten bilmiyordum demekki etki ediyormuş 🙄 doğdu mu peki bebeğiniz
mhlady_2021 Berin yok canım şu an 12 haftalığız ama doktor atlattınız düşük riskini dedi. 3 haftadır yatıyorum evde 🤗
gunsa1 Berin bana fitil olarak vermedi oral kullanıyorum biraz yan etki yapıyor ama işe yaradı şükür 🤗 demek ki yüksek risk görmedi 🤲🏻
Aybiks Bende keseyi görmeye gittim ama kahverengi lekelenmeler var ve progesteron seviyem düşmüş kanda üzüldüm düzelme ihtimali olabilir mi😢
Deniziremderya Bende iki haftadır yatıyorum 1 hafta arayla birden çok fazla kanama oldu hala geçmedi iki gündür de kahverengi lekeler devam ediyoru 3 günde bir iğne sabah akşam fitil kullanıyorum
Esss58 Berin daha bugün gittim hafif lekelenme vardı içerde kanama alanı yoktu, fakat lekelenme oluncaya düşük riski var dedi doktor tek kullanımlık iğne ve Progestan yazdı,hemen iğneyi oldum ilaçları da kullanmaya başladım.