Nilasyamom hanfendi aynı deneyimi yaşamış Kişiler olabilir yol gösterebilir diye sordum. Biz nerden bilelim derken, kimseyi doktor olarak görmüyorum zaten. Vebal mi alalım cümlesine gelince, burda söylenilen en fazla temkinli ol doktora git oluyo zaten sadece ters bir durum olma ihtimali var mı diye danıştım, gelip kimsenin yakasına yapış cak değilim vebali günahı boynuna diye… hayırlı akşamlar