Merhaba arkadaşlar, rahim filmi çektirdikten sonra gebelik şansı artıyormuş bir kaç örneğini duydum ki doktorda söyledi yumurtlama günlerine çok dikkat et artık şansın daha yüksek hsg sonrası bir çok hastam hamile kaldı diye. Burada da var mı merak ettim. Rahim filmi çektirdikten ne kadar sonra hamile kaldınız?