Sizlere bir sorum olacak.Hamile külodu kullanan annelerimiz kullandığınız hamile külotları tam karnınızı kaplıyor mu?Yani göğüslere kadar yukarıya kadar karnınızı tamamen kaplıyor mu?Yoksa göbeği kaplayıp karnın yarısına kadar mı geliyor?Ya ben yeni aldım ilk defa da karnımı tamamen göğüs kısmına kadar olacak şekilde kapatmadı.Göbeği kapattı karnın yarısına kadar yani.İlk defa kullanınca içim rahat etmedi🙈Yoksa karın büyüklüğüne aşağıda ya da yukarıda olmasına göre mi değişiyor?Biraz uzun oldu ama aşırı kafama takıldı🙈🙈