Minik_kalplim_ Hanımlar kahvaltıda olmazsa olmaz dediğiniz şeyler nedir 😋? Hergün yemekten bıkmadığınız
Gizmolata Minik_kalplim_ olmazsa olmaz tabiki sucuk ve nutella, ama hamileyim diye sucuğu,şekerim var diye nutellayı yiyemiyorum. Kahvaltıda sanki sürekli saman yiyorum öyle renksiz öyle keyifsiz😂😂
Havva- Minik_kalplim_ tatlı çok severim çikolata reçel helva ama şekerim yüksek çıktığı için kestim cok özlüyorum:(
Pemberuyam_ Minik_kalplim_ Sıcak birşeyler yani yumurta çeşitleri vs. zeytin, tabi çay olmadan uyanmış hissetmiyorum birde 😌
Minik_kalplim_ Gizmolata ya bende salam sucuk yemiyorum ama bi gün yesem mi düye düşünüyorum ¾ tane bile yeter sanki ne diyosun 😂
Sermec27 Minik_kalplim_ valla her gün 2 3 yumurta az da kaşar biraz kayısı yiyorum yeterli benim için 🥰
EceElif Minik_kalplim_ peynirin her cesiti olsun başka birsey olmasada olur peynir cay 2 dilim ekmek 😋😋 tabii kokmamasi şartıyla 🤪