Merhaba hanımlar doğum hikayem bana göre çok pozitif olmadığı için yazmayacağım. Normal doğum diye başladı sonunda sezaryene döndü. Ama tavsiyelerim olacak🤗
Doğum öncesi için çatlak kremi olarak lierac kullandım çatlama olmadı ama çatlama birazda genetik.
Bel ağrısı için doktorum dicloron jel krem verdi bende işe yarıyordu. (Doktorunuza danışın)
Hamile yastığı olarak e bebek baby mom kullandım çokta memnun kaldım.
Normal doğumdan korkanlar Ina May’ın Doğum Meselesi adlı kitabını öneririm.
Doğum sonrası için depend kurtarıcı biliyorsunuz boyum 167 68.5 ile hamile kaldım 78.5 ile doğuma gittim L beden aldım rahatsız etmedi tam oldu.
Doğum sonrasında sütüm yetecek kadar gelmedi philips aventin hem elektrikli hem manuel göğüs pompası vardı. Göğüs pompası alacaksanız elektrikli almanızı tavsiye ederim. Elektriklide sürekli aynı ritimle çektiği için daha iyi olduğunu söyledi ebemiz bir de yorulmuyorsunuz. Manuel alacaksanızda kesinlikle oda iş görüyor.
Emzirme konusunda bolca video izleyin doğumdan sonraki en zor kısım emzirme kısmı bana göre.
Göğüs ucu kremi olarak mustela aldım memnunum birde gümüş kapak silverlinda(999ayar) aldım ondanda memnunum.
Emzik olarakta bibs aldım onuda tuttu oğlum çok şükür.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar daha gelecek olursa yazarım🥰 Sorularınız olursa da bildiğim kadarıyla cevaplarım 🤗