dugmeninannesiii 27+3 günlüğüz kızlar. Az önce dolgum düştü en internette en uygun zaman 14-20 . Haftalar arası yazoyor. Çok şükür ağrısı falan yok dişimin sadece dolgu yaptırsam olur mu acaba ?
gulfem_93 dugmeninannesiii eğer kanal tedavisi yapılmış bir dişse sadece doldurma yapılabilir. Ya da rahatlatmak amaçlı geçici dolgu konabilir. Ama tıbbi işlem yapılamaz iğneli vs.
Kaplanannesi dugmeninannesiii 1232. Haftalar arası diş tedavisi yapilabiliyor. Sadece diş hekimine hamile olduğunuzu söyleyin. Ben 14. Haftada kanal tedavisi yaptırdım hiçbir sıkıntı olmadi.yalnizca röntgen çekmiyorlar
mmavi dugmeninannesiii doktorunuza sorun oncelikle. Onun ne dedigi onemli. benim doktorum izin verdi, 2 dis hekimi yapmak istemedi mesela. bende farkli dr aramadim artik icime suphe dustu bekliyorum dogumu.
dugmeninannesiii gulfem_93 kanal tedavisi falan yapılmıştı canım daha önceden zaten. Dişçiye gitsem direk sadece dolgu yaptırabilir miyim acaba ?
gulfem_93 dugmeninannesiii bence önce kadın doğum doktorunuzla görüşün daha sonra onun izniyle dişçinize gidin dişçiniz mutlaka çare bulacaktır o şekilde bırakmaz dişi en kötü ihtimal geçici doldurur ben hamileliğimin ilk 3 ayında diş sorunu yaşadım ağrım olmasın diye diş boşluğunu geçici doldurdu 4 ay idare etti beni.
Klncnrbhr Kadın doğum doktorunuzla görüşüp ondan onay almanız lazım ben 28. Haftada doktorumun izniyle diş çekimi yaptırdım..