Hanımlar bugün devlet hastanesine gittim adet tarihime göre 13. Haftadayım amq ultrosona göre 12. İkili test zamanımın geçtiğini söylediler doğru mu acaba 14 e kadar değil miydi ? 3lü için 15 gün sonra dedi Yaptırmasam 3lüyü yaptırsam aynı şey mi ne yapmalıyım