Nanelimon91 Arkadaşlar 12+5 haftalık hamileyim. Dünden beri sanki karnımın alt kısmında sertleşme var. Böyle ıcınde yumruk gibi bir şey toplanıyor sanki böyle şeyler hisseden oldu mu
kirmiziprens Nanelimon91 bende 17 haftalık oldum 1 aydır bende yaşıyorum geçen hafta kontrolümde bir problem çıkmadı ama doktorum oyle olduğunda bol su iç dinlen uzun süre geçmezse gel normal değil demisti
Nanelimon91 kirmiziprens ben mide bulantılarım yüzünden çok su içemiyorum malesef afedersin ama geri çıkarıyorum çok su içtiğimde