16 haftalık olduk. Bugün kontrolümüz vardı doktor rahimde kasılma olduğunu söyledi. Eğilerek iş yapma süpürge vs yapma bol bol dinlen dedi. Zaten yaklaşık iki haftadır karnımda sertleşme ağrı vs oluyordu. Bu durumu yaşayan normal atlatan var mı ? İnternette de kötü şeyler yazıyor.