Kızlar bugün biraz temizlik yaptım ama ne ağır kaldırdım ne bir şey sadece yoruldum 1-2 saat ayaktaydım sürekli. Yarım saattir çok ciddi bir ağrı var vücudumda bacaklarıma kadar iniyor karnımın belimin ağrısı. Kanamam falan yok çok şükür. Düşük kanamasız olmaz değil mi? Eşimi bekliyorum doktora gideceğiz. Sadece yorgunluktur umarım. Düşük hissedilen bir şey mi? Kanama falan oluyor mutlaka değil mi lütfen bilgi verir misiniz