Eşim ağır ülkücü, onun beğendiği isimler benim hoşuma gitmiyor benimkiler onun. İçime sinen tek isim de Yunan kökenliydi. Eşim yok dedi, babam hopladı çocuğa Yunanca isim mi koyacaklar diye. En son dün eşim gönülsüz gönülsüz tamam sen ne istiyosan o olsun dedi. 2 isim koyacağız bu arada bir isimi ortak seçtik zaten. Annemle konuşuyorum bugün, isimi bi daha mı düşünsen baban hopladı Yunan kökenli diye biliyosun diyor. İçime sinen tek isimden de el birliğiyle soğutuyorlar. Diğer bulduğumuz isim tek başına çok kısa yavan kalıyor 2. isim bulmamız lazım o yüzden. Ama artık cidden sıkıldım, çocuk doğacak oldu ben hala yana döne isim arıyorum. Kendi beğendiğim ismi koyacak olsam iki gün sonra eşim bişey der, babam söylenir diye durduk yere strese girdim. Ben milletin çocuğu doğana kadar çocuklarının adını duymadım bile hiç. Evli çocuklu erkek kuzenim bile Kuran’da geçen güzel bi isim bulsun koysunlar diye çıkıyor. Hormonlarım tavan yapmış cinnetin eşiğindeyim zaten, sinir boğdu buraya attım kendimi. Siz çocuklarınızın ismine nasıl karar verdiniz Allah aşkına, herkes normal de bi ben mi sorunluyum diye kafaya takmaya başladım iyice 😒🤦🏻♀️