Arkadaşlar merhaba ben 27 haftalık ikizlere gebeyim devlet hastanesinde hemşireyim 24.haftada idari izne çıktım çoğul gebelik olduğu için 30.haftada çalışamaz raporu alıp doğum iznine çıkacağımı söyledi özlük ama devlet 24-32 arası idari izin sayıyor 30 da doğum iznine çıkarsam 2 haftam boşa gitmiş olacak siz n’aptınız acaba aklıma takılıyor sonuçta 2 hafta bebeklerimde daha fazla zaman geçirmiş olcam ve ikiz oldukları için zaman benim için çok önemli