EmineYavuzhan1 Kızlarr merhaba, ben tam 13 haftalık oldum bundan sonra kontrollerimi ne kadar sıklıkla olmam gerekiyor sizlere sorayım dedim 12.haftada 2li test yaptım temiz çıktı çok şükür cinsiyetimize de doktor %90 kız dedi 🤰🏻
Ogi8 EmineYavuzhan1 tekil gebelerde genelde ayda bir çoğul gebelikte iki yada üç hafta şeklğnde diye biliyorum
Tugcek33 EmineYavuzhan1 ben ikizlere hamileyim 3 haftada bir çağırıyor doktorum, bazen 2 haftada 1 nasıl denk gelirse🥰
bademsekeri42 EmineYavuzhan1 Ben de 12 de kontrole gittim 6 hafta sonraya verdi canım herşey yolunda dedi
Haticeyuce31 EmineYavuzhan1 ben 4 ila 5 haftada 1 gidiyorum canim doktor sorun yoksa 4 5 haftada bir gelebilirsin dedi en son 17 de gittim mesela bide haftaya nasip olursa 22 de gidicem insallah 30 dan sonra 3 hafta 34 den sonra 2 haftada 1 dedi
Busrakerem EmineYavuzhan1 ben ayda bir gidiyorum canım herseyin normalse bi sorun yoksa ayda bir gitmen yeterli doguma yakin zamanlarda haftada bir gitmen gerekiyor doktorun dogumunla ilgili bilgiler veriyor bebegin dönüp dönmedigini söyluyor vs.
Serendipity EmineYavuzhan1 32.haftaya kadar ayda bir cagirdi doktor herhangi bir probleminiz yoksa genelde ayda 1 gidilmesi uygun
Z-asena EmineYavuzhan1 4 haftada bir cagariyor doktorum. Fakat ben bazen 3 hafta sonra bazen 6 hafta sonra gidiyorum yani keyfime gore 🤣