OzgeSahin2 Kizlar 36 haftaliigim cok fazla temizlik yaptim bugun bi hamilenin yapamayacagi kadar bebegimin de hic hareket etmedigini farkettim en fazla 2 3 kez etti.Acaba zarari olur mu?
mrymktl OzgeSahin2 bende öyle yaptım ve açılmam başladı :( hiç olmaması gereken işler şimdi kıpırdamıyorum bile sanki heran pırtlayacak gibi korkuyorum 😬
Ortmenanne16 OzgeSahin2 benimde geçen hafta öyleydi deli gibi evi yedim sonra duşa girdim hemen çıkıp şekerli yiyecekler tükettim soluma yattım tekme attı korkma sende bunları dene ama bı daha kendini böyle çok yorma annesi 😊😊😊
damla_1 Bende senin gibi bugün uzun süredir yapmadığım temizliği yaptım uzun süre ayakta kalınca şimdi aşagı doğru baskı hissediyorum 34+1 haftayım sanırım biz ayakta kalınca bebekte aşagı doğru daha çok baskı yapıyor