Herkese merhaba bende dogum hikayemi burada paylasmak istedim. Gebeligim boyunca ultrason cihazina gore 9-10 gun ileriden gidiyordu. Bebisin biraz iri olmasini bekliyorduk fakat ben normal dogum olsun istiyordum. Surecin kendi kendine baslamasi icin beklemek istiyordum ancak 40. Hafta kontrolume gittigimde doktorum artik bebegi almaliyiz dedi. Olcumlere gore 4 kilo uzerinde veriyordu.
Kasilmam hic yoktu. doktorum 4,5 kiloda olabilir , 3800 de olabilir dedi ama tahminince 4 kilo uzerinde olacak dedi. Sali gunu gitmistik eger normal dogum istiyorsan hemen yarin suni sanciyla baslatip deneyelim dedi. Sezaryan olacaksanda bu hafta artik alalim dedi. Dusundum normal dogum istiyordum evet ama dogum surecim dogal yoldan baslamiyordu , dolayisiyla bebegin nereden ciktigini tartisiyorduk aslinda. İri bebek olma ihtimaline karsi riske atmak istemedim sezaryan tercih ettim. Spinal anestezi ile belden asagisi uyusturularak melegime kavustum💕 iyiki suni sanci tercih etmemisim kilosu 4575 olarak dunyaya geldi. Cocuk doktoru ve kendi doktorum vajinal yoldan cok zor bir dogum olurdu dedi. Dogum yapali 12 gun gecti. İlk hafta cok agrim vardi zorlandim. Ama 7. Gun itibariyle agrilar azalmaya basladi artik her isimi kendim yapabiliyorum. Onemli olan nasil dogum yaptiginiz degil saglikla bebeginize kavusmaniz. Ben normal dogum olsun diye cok diretiyordum , fakat iri bebek oldugu icin iyiki sezaryan tercih etmisim diyorum suan. Zaten bebisiniz dunyaya geldikten sonra nasil dogum yaptiginiz onemsiz oluyor 🥰 size de saglikli bebeginizi kucaginiza almanizi dilerim.