DefneOztrk Merhaba kızlar 🌸ben yeni geldim. Birşey danışmak istedim sizinle pek umutlanmak istemiyorum ama yine de soruyim dedim. :) Bugun Hamilelik için kan testi yaptım 4.50 çıktı , ne dersiniz? :)
058elf DefneOztrk iki gün sonra bi daha kan ver derim canım ☺️ Adetin düzensizse belki geç döllenme olmuş olabilir😌
11_ayse11 DefneOztrk benim reglm de duzensizdi gebeligimi ögrendigin zman 4 haftalikti ama son adet tarihime göre tam 8 haftalık olması gerekiyordu yani geç döllenme olmuş inşallah gebesinizdir kontrol ettirin bir kaç gün sonra😊
gel_artik_bebegim DefneOztrk geçen ayin 8 inde olduysan gebelik oldugnu sanmıyorum canım çünkü 1.5 aylik oluyor 4.50 cikmazdi beta baya yüksek cikardi hormon tahlili yaptırdın mi
gel_artik_bebegim DefneOztrk düzensiz reglide o zaman gebelik var mi yok mu tahmin edemeyiz canım 2 gün sonra tekrar kan testi ver 2 kati artarsa gebelik olabilir 😊
gel_artik_bebegim DefneOztrk ya şu da var eğer regl olmadiysan yumurtlama olmamış demektir yumurtlama olmadan da hamile.kalamzsin
gel_artik_bebegim DefneOztrk en son subatta regl gördun subatta hamile.kalsan betan cok fazla yüksek olurdu 4.50 olmazdi martta hamile kalamazsin regl.olmamissin yumurtlama olmamis yani