Polikistik over sendromu mevcut henüz 3 4 aylık denememiz var ama gebelik oluşmadı bu süre içinde de ne yazık ki adet olamadım doktorum EN multifer verdi 4 aylık kullanacakmışım ama bir kutu bir aylik 350 lira değer mi bilemedim direkt diğer tedavileri de önerdi onlara da ben yanaşmadım daha yeni evliyiz ama adet olamamak çok zorluyor hayatimi dogum kontrol haplarima da tekrar başlamak istemiyorum kullananlar yardımcı olabilir mısınız:(