Haseki bende bir boş gebelik gecirdim kürtajdan sonra doktor rahimin toplanması için 3 ay korunma öneriyor , ben öyle yaptım 3 ay korunma dönemiydi ama daha sonra kafama çok taktgm için bir yıl sonunda hamile kalabildim umarım en kısa zamanda tekarar sağlık bir bebek haberi alırsın canm 🙏🐣