Burcusayar Öncelikle Allah yardımcın olsun canım .Seni o kadar iyi anlıyorum ki 😔 Geçen sene Subat ayında 39+2 de doğum yapmak için hastaneye yattım .gece bebeğimin kalbî durdu ölü doğum yaptım. Gebelik sürecim baya sıkıntılı geçmişti.Düşük tehlikesi ,erken doğum riski derken kanamalarla ,yatağa bağlı geçen bir gebelikti.kullanmadığım iğne hap kalmadı.Dogunca kavuscaz derken doğunca ayrıldık 😥 Şuan tekrar hamileyim. Daha 9. Haftadayim ama sürekli acaba kalbi durdu mu ,iyi mi herşey yolunda mı diye endişe halindeydim .Yine aynı şey olursa diye büyük bir korku içerisindeyim. Bu süreçte psikolojik destek aldım .İnan baya faydasını gördüm .Bence sende psikologtan yardım almayı dene.