Gərçekden çok Utanıyorum sormaya ama sorucam Kızlar şubat ayının 7 disi adet oldum 12 si bitdi ayn 13 ü ilişkiye girdik 21 şubata şubata kadar gecede 1 kere falan eşim işi gereyi 1 hafta evde olmicak acaba bu günlerde yumurtmala olmuşmudur ola bilirmi yani? bir hafta sonra dönünce yine adetime ⅘ gün kalmış oluyo 🤷🏻♀️