Bana çevremde herkes yaptırma diye baskı yapmıştı dinlemedim iyiki yaptırmışm çıktı şeker 210larda. Diyetle birazda olsa düşüyor. Yaptırmasaydım cok ciddi riski olacaktı doktorum ani bebek ölümlerine neden olabiliyor demişti. Tercih sizin tsbiki 🤎 bizm oğlanın gelişimi üç hafta onde gidiyordu ordan da anlamştım