Tulis_bebisi 13+2 gebeyim demir hapı kullandığımdan beri kabızlık sorunu yaşıyorum aynı durumu yaşayanlar bu durumu nasıl gideriyor kayısı yiyorum bı o iyi geliyor ama başka tavsiyesi olan varmı?