Duygu6166 bugün Ece Öcal a detaylıya gittim. Çok çok memnun kaldım. 21. Haftada gitmeyi öneriyorlar. Ben de 21+0dım bugün. Cihaz çok iyi her şey net bir şekilde görünüyor. Kapıdan çıkar çıkmaz da mailime fotoğraf ve videolar geldi çok güzeldi. 50 dk aralıksız bebeği inceledi. Ben çok memnun kaldım.