Kızlar Hiçbir sıkıntımız yok çok şükür 🙏🏻Rabbim hiç göstermesinde inşallah 🙏🏻Ama sadece bir sıkıntımız var diyince ben birden çok üzüldüm moralim gitti Bebegşn kalbinde küçük bir leke var dedi bu durumu yaşayan varmı neyden kaynaklanan bişey doktor zamanla geçende bişey dedi doğumda da geçebilir dedi yaşayan varmı arkadaşlar ya 😒