aybarsdefne olsaydı söylerlerdi rahim şekil bozukluğundan dolayı oluyor. Hatta iln söyleyen doktora inanmadım iki doktor gezdim ikisi de aynı şeyi söyledi. İlk hamile kaldığımda söylemişti doktor. Hatta çok sıkıntılı bir hamilelik geçirdim bu yüzden 🤦🏻♀️