7 aylık hamşleyim kuzular Allah nasip ederse oğlum olucak 🤗 ilk çocuğum kız dı ve oda çok hareketliydi ama hiç acı hissetmezdim şimdi karnımın içiyle alakalı bi acı hiisefiyorum oğlumun bazı hareketlerinde neden olabilir yaşayan varmı ? Bazen yığılıyor gibi bi tarafa sonra normale dönüyor ve acı olduğunda genelde dirsek mi ayak mi uzatıyor artık bilemiyorum ama sivrilik oluşuyor o an hareket etsem bile batıyor 😭😭😭yaşayan varmı ? Normal bi durum mu bu sizce ?