damla_1 bnde 34+1 artık uzun süre ayakta durmak çok yoruyor yemek yaparken falan hemen yoruluyorum. Sürekli oturmakta çok yoruyor gündüzleri öğlen 2ye kadar canlı dersim var oturmak zorundayım. Kısaca sürekli aynı pozisyonda olmak yoruyor en iyisi yatmak sanırım 😅😅😅 iki gündür bnde de Vajinaya batmalar oldu perşembe kontrolüm var bakalım soracağım doktora. Esas merak ettiğim karnım çok sertleşiyor neden oluyor acaba normal mi 🤷♀️