34+1 den selamlar 💕
Bugün doktor kontrolümüz vardı ve bebeğimin gelişimi önde gidiyordu. Hâlâ öyle kafası 2 hafta karnı 3 hafta önce gidiyor. 3 kilo olmuş. Doktorumuz bu bebeği nasıl normal doğururuz bilmem dedi. Çatımın geniş olması lazımmış. Tam 1 ay sonra 38. Haftada çatı muayenesinde belli olacak doğum şekli. Her zaman sağsağlim kucağıma almayı diledim bebeğimi şimdide öyle sağlıkla kavuşuruz inşallah ama kendimi normal doğuma diye odaklamıştım. Sanırım sezeryana doğru gidiyoruz be kendimce ikna olamıyorum 🤦🏻♀️😞