asliea Merhaba Arkadaşlar, yarım santim bile açılma yok. Bebeğimin rahatı yerindeymiş. Doktoruma göre 2-3 hafta daha gelmezmiş. Kilosu su an tahmini 3600. Sezaryen istersen 5 Mart ’ta alacak. Kafam öyle karışık ki… Fikirlerinize ihityacım var.
alininannesiiiii asliea açılma 40.haftada bile oluyor diye biliyorum bebek kanala girdiyse normal doğumu beklemeni tavsiye ederim bizde 37.haftamızdayız bebek makat gelişli dönmemiş dönmesi beklicez 40kadar yolu var bence
Ask171210 asliea doktorunuz neden böyle bi seçenek sunduki acaba. Çünkü benim doktorum sezeryanı hiç anmadı. 39+6 yım iki gün sonra gidicem tekrar. Ozmn kesin bir yol çizeceğiz ama onu sezeryan olarak düşünme dedi. Nasıl başlatabiliriz diye bakacağız dedi. Canım bence sende elinden geldiği kadar normale zorla olmazsa allahın takdiri zaten 😊
Gulsah91 asliea Sezeryan bi felaket değil ama normal doğum yapabiliyorsanız bekleyin derim ben. zaten önümüzdeki hafta nst de sancı durumunuz belli olmaya başlar
asliea alininannesiiiii bebek baş aşağı doğum pozisyonundaymış. Aile geçmişimi sormadı bile. Annem 4 tane normal doğum yapmış, kardeşim birkaç ay önce normal doğum yaptı. Genetik olarak avantajlı olduğumu düşünüyorum. Tüp bebe yöntemi ile hamile kaldım.
asliea Zynp63 açılma bir anda bile oluyormuş evet. Tüp bebe yöntemi ile gebe kaldığım için risk etmek istemiyor ve bunu açıkça söylüyor. Bedenim ve bebeğim normal bir yönde ilerliyor şükür. Kafam karışık.
asliea Ask171210 ne şanslısınız. Doktorum tüp bebek uzmanı ve normal doğum seçeneğini sunmuyor bile. Sadece ben sürecin en başından beri direttiğim için ve bebek de bedenim de şu ana kadar normal doğumun gerektirdiği şekilde ilerlediği için bu seçeneği de aldı. Gerçekten çok isterdim beni sonuna kadar destekleyen bi doktorla hadi yaparsın diye yüreklendirilmeyi. Gerçekten bilemiyorum. çok şanslısınız. Hayırlı doğumlar olsun.
asliea Gulsah91 sezaryen felaket gibi gelmiyor ama bugünkü muayenede bebeğin keyfi yerinde daha durur 2-3 hafta dedikten sonra 5 mart’ta alalım demesi sanki rahatı yerinde olan bebeğimi zorla alıyormuş gibi bir psikolojiye soktu beni 😨
Ask171210 asliea anladım canım hayırlısı olsun o zaman 😊 amin sizde sağsalim kucağınıza alırsınız inşallah 🙏😊
Gulsah91 asliea evet bebeğe haksızlık gibi geliyor anne rahminde geçireceği bir gün bile büyük kardır onun için.🧸