Aslanannesiayse
aslında Avrasya Hastanesindeki Atilla Beye gitmeye niyetliydik başta fakat bi türlü iletişime geçemediğimiz için yani doğumda oldu,randevusu boş olmadı vs dedim nede olsa ilk kontrol hoş doğuma gitmiyorum duygu hastanesinde Melih hocaya gittim ve sırf drumdan çok memnun olduğum için hastaneye karşı nedenini bilmediğim önyargıma rağmen hala daha aynı drumla devam ediyorum.
ilk randevuda bile direk cebini verip istediğini sorabilirsin istediğin zaman vs demesi,geçmiş cv si çalıştığı yerler,olgunluğu çok içime sindi.
30.haftamdayım Allah nasip ederse doğumumu da Melih hocada yapacağım