Yildizanne canım ben de bebek beşiğini yoykonun aldım hepsiburada da 899 a inmişti şu an yine inmiş sanırım, geldi kurdum inceledim güzel duruyor, anne yanı da oluyor.Sadece içinde yatak kısmı yeterli değil bence ekstra yatak almak gerekecek Bebek arabası konusunda ben de araştırmadayım hala ☺️