Mervebitirim gebelik başında gittim ben oda oda gezdirdiler cihazlar iyi değil bebek net görünmüyor ikincisi de asistan bakıyor genelde doçente danışıyo ve ben ilk doğumum da o doçente muayene oluyordum onun yüzünden ihmalinden bir sürü sorun yaşadım