ArasAsya benim de 12de ikili tarama doktoru kesinlikle kız dedi 14.te kendi doktorum uyuyor diyip ugrasmadı biraz kuralcı günü gelmeden bakmıyor 16.haftada bi baska doktor kafayı erkege benzetti 17 de baska bi doktor kız dedi :) bu ay sonu kendi doktorum netleştirir inş yaaa