Ozgesah355 nst ye bağlanmakta birşey yok ki.yani hiçbir zararı olmayan bir işlem neden seni rahatsız etti?benim doktorum hiç nst sokmadı 37+5 olduk.38+1 de gidicem dogurmazsam🤣🤣😂
Dün devlet hastanesine gittim ordaki doktor nst soktu.hicbir zararı olmayan bir işlem falan diye o dedi hatta ben ilk defa gireceğim dedigimde