Sizce bunlara gerek var mı şimdi heryerde görüyorum. Merak ediyorum kullanıp gerek duyan var mı ? Pusetimizin için de ekstra mindrri var kendinden. Ve de joıe litetrax 3 bebek aramız. Puseti içine oturtuyorsunuz bebek arabasının tentesi üzerine kapanabiliyor pusetinde tentesi kapanınca dışarıyı görmüyor bebek içerden. Ne yapmalıyım sizce almalı mıyım ?