mucizemsin-21 ynrbrk benim çok şükür hiçç bulanmadı o yüzden yemeden de kısmadım 😂 ama kıyma pişirmeden tikaindim koktu sadece yerken sorun yok amaa😅
psychologist Of benim 4 aylik kocaman cikti hemde 1 haftada. Millet şok içinde nasil bu kadar büyür diye😂 Bende anlamadim kiloluyim bide ama gobeik cok yoktu. Zaten kilom vardi ama hamile gibi degildim😄 https://hizliresim.com/5viNVf
Haticeyuce31 Fatmakba estağfurullah kiz ne cahilligi bende gecen hafta öğrendim Google hizliresim yaz ilk çıkana tikla Sonra dosya yükle yazıyor oraya resmi seçip alttaki yükle yazısına basıyorsun orda ki linki kopyalayıp buraya yapıştır yapiyorsun oluyor canim 🥰
Jelibon54 Biresinti valla benim ki kız ve ben adetime 13 gün kala falan göğüs ağrısı yaşamaya başladım 2 aylıkken kocaman olmuştu bile 😂
Nurr_1 Miniktosbikim benimde ilk gebelikte 5. Aydan sonra ufak ufak kendini belli etmeye başlamıştı ikici gebelikte farklı mı oluyormuş 😢😢😢
Jelibon54 Biresinti detayliya kadar bekle bence bana 10. Haftadan beridir kız diyorlar ona rağmen başlamadım alışverişe ayın 9 unda detayliya giricem ondan sonra başlarım bekle sen de canım detaylıda net öğrenirsin 🤗
shryldrm Melek0606 benimde ilk gebeliğimde 6. Aydan sonra çıkmaya başlamıştı ama şimdi ikinci gebeliğimde şu an bile belli 11 haftalık civarındayız
Esiin_ Biz 28. Haftada iyice belli olmaya başlamıştık 🤗 Yarın tam 30 oluyoruz bu kadar kısa zamanda nasıl büyüdü şaşkınım 😅
EdaErkal Esiin_ bende yarın 30 oluyorm aynıyız gün olarak bile😊 benim de hiç göbeğim yoktu 3-4 haftadır o kadar büyüdü ki ben çok şaşkınım
Nurr_1 ynrbrk 😂😂 ben ilk gebelikte yiyemiyordum bulantidan Şuan midem bulanıyor yemek yerken geçiyor böyle olursa 20 kg alırım heralde 😂😂