balperisi_71 bigunanneolucak canım bunu elden teslim alman lazim içeriği dahi gözükmüyor burda bende yaptrmistim edevlete yansiyor ama icerigini ordan alablyosun
sehrengiz_8 bigunanneolucak canım bu test özel bir test gidip elden teslim almanız lazım gizlilik esaslı olduğu için hastane veya e devlet sayfalarında görülmez
Mlkrfk bigunanneolucak bende de değer normal yazıyordu ama hepsini detaylı olarak göremiyorsunuz. Hastaneden alıp doktora gösterdiğimde kan pıhtılaşmaya eğilimim olduğunu öğrendim
Mlkrfk Defnealya_ şu an hamileyim iğne kullanıyorum evet her gün. Tıp ta ki doktor gerek yok dedi ama kendi doktorum başlattı riske atmamak için
Aysun1983 Mlkrfk bana da pıhtılaşma yok dedi hemotoloji ama tıbbı genetik kadın doğum doktorum ve perinataloğum kullanmam taraftarı olduğu için kullanıyorum çok düşüğüm olduğu için kasın doğum doktorun ne dediyse onu yap cnm sen