Buenno yaa canim bende zaten cok güçlü bir anne profili olarak gidiyorum kizimin yanina çünkü bende ayni fikirdeyim kötü ve iyi olunca hissediyorlar dilimde duam hic eksik olmuyo rabbim dualarimi kabul etsin inşallah yavrumu bize bağışlasın cok teşekkür ederim cani m benim aklima takilan bir soru olursa muhakkak sana yazacagim dualarini eksik etme canim 😘😍