Kızlar bugün 38+2 oldum doktor kontrolüm vardı moralim çok bozuldu oğlum 1 haftada hiç kilo almamış 3 kg şuan. Kiloya takıntılı değilim ama doktorum gelişmesi ilerlemiyorsa içerde kalmasının anlamı yok bu cumartesi suniyle başlatalım doğumu dedi. Beklemesinde sıkıntı mı olur dedim yuvarlak bir cevap verdi gerek yok vs dedi. Bi de tiroid değerim 3,17 çıktı 2,5 olması lazım dedi ilaç verdi. Ona ayrı moralim bozuldu son haftada olcak iş miydi bu kızlar başına gelen var mı :(
Gelişim neden durmuş olabilir besleyemedim mi oğlumu tiroid ne alaka çok fenayım 😢😢