bircivcivannesi bende aynı sıkıntıyı çok yaşadım magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor magnezyum takviyesi Alman lazım ben geceleri WC için kalktığımda yürüyemiyordum çok can yakıcı bir durum oluyor ileriki haftalarda daha çok sıkıntı yaratıyor takviye almazsanız ben 33+6 oldum şimdi rahatım çok yorulunca yine geliyor ama hafif