Tgb_3201 Başkentte şafak hanıma gidiyorum. İyi bir doktor fakat muayene ücreti 217 TL olmasına rağmen ultrasonda bebeğimi sadece 3 dkka anca görebiliyorum sizce normal mi ben çok az buldum öyle çok ilgi de yok gibi
Geceninannesi01 Bence çok az sigortalı hali bu ücret sonuçta bu kadar az göreceksiniz neden özele bir dünya para veresiniz ki Ortadoğu aynı ücret çok daha kalabalık olmasına rağmen çok daha uzun sürüyor 🙏🏻