Kızlar bügün kontrolüm vardı bebegin durumu gayet iyi ama tansiyonum cok yükksek cıktı gebelik zehirlenmesi olabilir dedi doktor acilen kan tahlileri istedi ac olmadıgım icinde bügün kan veremedım yarın gitcem insallah nasıl olacak ne yapcagım bilmiyorum 23+4 haftalik hamileyim böyle bir durumla karşilaşan varmi