eerem aklıma kaynanamla bir anım geldi . Eşim bedelli askerlik yaptı 20 gün yoktu bende annemde kaldım . Annem ile kaynanamda yakın otjruyorlar her neyse eşim askere gidince ben hastalandım grip oldum üstüne adet oldum evde yatak döşek yatıyorum kaynanamda biliyo hasta olduğumu bana bakmaya falan geldi hatta neyse 1 gün sonra beni arıyor komşusu kızına ayakkabı alıcakmış onu araba ile yaklaşık 11 km lik başka bir ilçeye götürebilir öiyim diye sormuştu şakamısın dedim kaynanama hastayım yatıyorum