Mrb güzel cici anneler size sormak istediğim bişi var şuan 2 inci gebeliğim 19 hftlığız kızımlaa🥰ama halen ben hareketlerini hissetmiyorum 17 hftlıkjen sordum doktora dedi annesi 1 2 haftaya hissetmeye başlarsın ama öle bişi olmadı endişeliyim bisey oldu korkusuyla yaşıyorum 2 Mart’ta detaylı ultrasona giricem ozamana kadar nasıl bekliyicem bilmiyorum sizler kaçıncı hfta da hissetiniz bebeklerinizin hareketlerini çok korkuyorum😑😔